Besök från Götet.

Nu är jag tusan slut som artist. Det tar på krafterna att vara en oklanderlig värd. För vilken heldag vi hade igår, jag och lille Christian. 

Frulle till Melodikrysset.
Rundtur på Örebro slott.
Var intellektuell på Örebro Läns Museum. 
Handlade godsaker och julklappar i Wadköping.
Middag på O'learys. 
Var på bio. Såg Immortals. Bästa filmen....
Häng på Rock Bar resten av kvällen där ölen kostade 20:-. Kan ha varit anledningen till att Chrisse blev lite överförfriskad och inte mådde jättebra när vi kom hem.
Han fick kliva upp i ottan för att torka sin vomage så jag kunde göra min morgontoalett. 

En sväng till Svampen. 
Kajkning på byn. Sen fick han åka hem stackarn. Han klarade inte mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback