23/10-2011.

Hade en väldigt trevlig dag igår.
For till Fagersta i ottan och intog fotölj hemma hos Johan och Linette. Han hade ju tjatat ett tag om att jag skulle komma på kaffe, så när passade det bättre än denna lediga lördag?
Blev bjuden på Tacogratäng, och i brist på annat att göra bestämde vi oss för att spontantrippa till Sandviken och överraska Fredrik. Så det blev sannerligen en heldag med en jädra massa kaffedrickande. Fick husera i extrarummet/babyrummet hemma hos de snart blivande föräldrarna. Bara en månad kvar. Mys!

Begav mig åter till Örebro imorse och gjorde en avstickare in till paret i Lindesberg. De hade haft fullt upp med Ullared och kryssning, så då blev det att tjöta om det en sväng. 
Och för er som tyckt jag är tidig med julbestyren kan jag tala om att fröken Asplund numer är färdig med sina julklappar. Jag ligger efter. Och jag gillar det inte! 

Nu blir det några bilder..


Blåmärke från Boda Borg. Samt klimärken..


Testa smink till Hallojeeeen.
Kan ni gissa vad det blir?


Julmust redan i butik. Det gillas.
Julkänsla!


Anna Skipper flyttar från Värmdö????


Linette svalde en bebi.


Jag gjorde chokladansiktsmask..

Hare bra. Natti!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Köp inga julklappardet är bara onödigt! Puss

2011-10-24 @ 15:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback