Arrrg!

Alltså, jag är lite förbannad just nu..
Denna så kallade "fotoskrivare" som jag så stort vann på fototävlingen i Rätan visar sig vara en sketen gammal färgskrivare som är anpassad för Windows 95-98. Ja men stabilt Rätan. Är det något ni rotat fram ur något gammalt förråd och bestämt för att kalla fotoskrivare och ha som vinst i en fototävling?!
Körsbäret på toppen är också att sladdarna är så uråldriga att de inte ens passar min dator. Och det märker man när man redan införskaffat fotopapper, ett album, och en massa tillbehör. När man för en gångs skull är lite exalterad över att projekt man ville göra.. Skit skit skit Rätan!

Tar över den till Lindesberg så får vi se om den ens skriver ut hyfsade foton. Vilket den säkert inte kommer göra. Jag kommer kräva multum om de vill göra ett vykort av mitt vinnande foto. Så jag kan köpa mig en egen, RIKTIG fotoskrivare! Så det så!


Vill inte ens ta upp den ut kartongen. Eviiil!

Kommentarer
Postat av: Mamma di!

Det var verkligen dåligt!

2011-10-12 @ 16:03:31
Postat av: Elle

Hahahahaha!! Du får tänka på att vi inte är lika moderna här i Rätan..här är den där skrivaren toppmodern :-)

Postat av: Elle igen

Dessutom kan du kanske se dig i stjärnorna efter vykortet..kolla bara vad som hände med skotermärket jag ritade..säljs det kanske, näääääjj!

2011-10-13 @ 10:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback