Girlpower!

Hade det väldigt trevligt med klasskompisarna på stan. Gick baklänges mitt på stan för att se hur folk reagerade. Lite blickar blev det. Några förvånade och några irriterade. Men som sagt är svenskar svenskar som inte vill göra för mycket väsen av sig.. Tog en lunch på Java. Mycket skratt. Är så härligt med positiva och glada människor!

Åkte på Willys och handlade upp veckopengen. 
Kyckling, pommes och sallad på menyn. Skulle också göra en kladdkaka, men upptäckte halvt inne att jag inte hade något mjöl. Det fick bli ändå, men inte det bästa jag gjort om man säger så. Har tänt lite ljus nu. Så gosnivån är på topp. 

Var lite ledsen här på kvällskvisten när jag insåg att jag inte skulle få se Idol-finalen på grund av det jävla ljudet som inte fungerade på 4an. Men tammefan att jag fick för mig att jag SKULLE fixa det. Och tammefan på att jag gjorde det också. Är så jävla nöjd med mig själv att jag inte behöver en karl för att fixa saker. (Har iofs alltid varit den som donade och fixade med tvn hemma när den krånglade). I don't need a man!



Kommentarer
Postat av: Erika

Du är duktig du!

2011-10-08 @ 09:16:10
Postat av: Mamma Di

Jag säger detsamma som föregående skrivare! Puss

2011-10-08 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback