Halloween!

Igår firades det Halloween på Hertig Karls Allé. 
Vin, shots, introtävlingar, och även lite spya blev det innan vi en man kort satte oss i en taxi på väg mot Strömpis. Lååååång kö så inåt helvete. Cissi kirrade biffen. Raggade upp någon i VIP-kön och vi kom in på fem minuter. Detta var dock efter hon frågat människor i början av kön "vem Emelie kunde ligga med för att vi skulle få komma först i kön?".  

När jag vaknade imorse tänkte jag tyst för mig själv;
Är det verkligen värt det när man mår så här dagen efter? (Och då mådde jag ändå inte jättedåligt.) Konstaterade att vi börjar bli för gamla och jag skulle gott kunna nöja mig med en härlig förfest. Att stå och hoppa med en massa svettiga ungdomar på ett knökfullt dansgolv är inte riktigt min grej..

Men kul hade jag!








ALLTSÅ, JAG DÖÖÖÖÖÖÖR! HAHAHAHAHAHAHA!


En äkta 20talspingla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback