Onsdag den 19de.

Alltså, min kropp är nära på trasig sen gårdagen på Boda Borg. Skulle ta fram en sak under soffan och det var många svordomar när jag var tvungen att kliva ner på knäna. Blev rätt så mycket krypning igår nämligen. Träningsvärk i rygg, mage, armar, vader. Haha. Känner mig otroligt otränad. Men det känns ju att man har gjort något iallafall..

Idag inhandlades alla saker till Halloween. Roligt roligt!
Även en och annan julklapp. Och en tröja jag tänkte träna i.
Såg ett par strumpbyxor för närmare 500:-. Känns nödvändigt när det går åt minst ett par strumpbyxor på en utekväll ala Emelie. Höhö.


Hittade den här bilden när jag googlade mig själv.
Skojfriskt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Fina bilder och verkligen kul med träningsvärk, sådär känner man sig hela tiden när man är i min ålder, när man ska dammsuga under sängar å så! Puss!

2011-10-20 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback