Söndag 30/10.

Godmorgon godingar.
Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan?

Idag bär det av till skolan för att träffa mina flickor och prata ihop oss inför tentan på tisdag. Medan de flesta är uppihejsan och nervös så tar jag det hela med ro. Man kan ju alltid hoppas att man kommit ihåg tillräckligt från föreläsningar och böcker. Det går som det ska!

Igår hade jag en lugn kväll med Så mycket bättre, och sen Ocean's Thirteen.
SMB var ju bara såååå bra. Satt och log mest hela tiden ♥

Nu måste jag gå och baja innan jag ska klä på mig.
Ha en bra dag! Tycker om er!



Kommentarer
Postat av: Mamma di

Hemma efter övernattning i Östersund och Fotbollsgalan! TYCKER OM DIG OXÅ! puss!

2011-10-30 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback