Trääääna!

Har varit på min första gruppträning på Actic. MRL (Mage, rumpa och lår). Och nu är mina ben helt sladdriga och konstiga. Kunde knappt gå den lilla biten från bilen till lägenheten. Men skönt konstiga är de, vem vill inte känna att man tränat ordentligt?!

Har förövrigt tvättat idag. Det behövdes!
De håller på att installera nåt Com Hem-skit i huset så jag och installatören i källaren blev bundisar, fast jag tror han tyckte jag var skitjobbig som kom och störde och klev med mina bautafötter på hans "känsliga kablar" hela tiden. 

Imorgon blir det stan med några klasskompisar. Får se vad helgen för övrigt bjuder på. Det kommer bli en trevlig överraskning. Första fredagsfinalen på Idol, men jag har ju tyvärr inget ljud på fyran, så det sket sig..

Höj!


Jag ser ganska tuff ut i min bil.
Inte konstigt folk är rädda för mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Du är duktig Du! Idag tog jag en morgonpromenad och sen har jag målat hela altan så nu är den målad två ggr. Hurra! Puss!

2011-10-07 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback