Checkar in.

Hej.
Hur ska man börja ett inlägg egentligen?

Jag sitter i varje fall här vid mitt lilla bord och försöker läsa om socialpsykologins uppkomst och utveckling. Inte världens mest intressanta kan jag tala om. Särskilt inte när alla verkar vara lite oense om när uppkomsten egentligen var. Förvirrad! Ska i varje fall träffa några klasskamrater innan tentan för att kunna diskutera lite. Se om de är lika vilsna som jag..

Igår efter skolan plockade jag upp Cecilia vid ett rödljus och färden bar mot Lindesberg. Väl där tog vi en tur på Lindemarken, men den fick underkänt! Visst såg jag Biebertröjor, så det var ok. Men myyyycket folk, och smyckesståndet från Nora var inte på plats. Det var dåligt. 
Snofsade upp sig med kjol för kvällen, som sen ändå slutade med att jag trynade innan tolv. Men lite vin och tjejsnack hanns med. Och det var inte fyskam!

Idag ska jag faktiskt försöka laga till Tacogratäng. Det blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback