Dream nation.

Alltså, vad har hänt med min drömmar?

Första halvan av natten drömde jag att det blev översvämning i toan för jag hade tryckt ner för mycket papper i den. Drömde också att Ellinor vann Vasaloppet. Dock var hon den enda som utförde det så då var det inte så konstigt iofs. Vaknade vid fyra och låg vaken en stund. 
Andra halvan var jag och Sofia på en festival som ägde rum på 60-talet någon gång. Kom ihåg att jag raggade upp en karl som visade sitt ID och han var född 1942. Vi skrattade som några galningar. "Han är äldre än min pappa!". Den stackars pojken förstod ingenting. Han var ju liksom i tjugoårsåldern.
Hur nu vi två kom till festivalen i det förflutna är också en bra fråga. Men där var vi.

Nu kan det ju vara så att alla drömmer såna här konstiga drömmar hela tiden. Men jag brukar inte komma ihåg sådana detaljer annars. Vad kan detta bero på?

Kommentarer
Postat av: Mamma di!

Förstår ingenting! mycket underliga drömmar! Puss!

2011-09-26 @ 14:44:26
Postat av: Ellinor

Åhh, enda chansen jag har chans att vinna något dylikt är när jag är själv på banan ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback