Julönskningar?

Vinterhalvåret närmar sig med stormsteg. 
Löven har börjat skifta färg, och även några små har singlat ner mot en trött asfalt.

Till saken.
Vad önskar ni er i julklapp?

Och nu menar jag inte alla som läser min blogg. Jag menar de människor jag faktiskt ska/måste VILL köpa julklappar till. Så kommentera inte om du brukar bli utan julgåvor från mig annars. För isf skiner jag i vad du har på din önskelista. Men ni. Ni vet vilka ni är förhoppningsvis. Vad önskar ni er?


Btw. Jag godkänner inte svar som "snälla barn".
Ärligt - Det börjar bli tröttsamt..

Kommentarer
Postat av: Erika

Presentkort på IKEA :D

2011-09-23 @ 17:58:07
Postat av: Mamma di!

Ja jag vet inte riktigt, en bra bok! Ska se om jag kan komma på någon titel eller författare! Puss.

2011-09-23 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback