Längtan.

Idag fick jag världens längtan efter julen.
Hela atmosfären och stämningen. Vit mark. Ljusstakar och stjärnor i fönstrena. Jäktet över att finna rätta klapparna. Pepparkaks- och lussebullarbak. Glögg (lukten mer än smaken kan jag erkänna). Galna släkten samlad.
Jag längtar mest efter att få komma hem till Rätan. Det finns faktiskt inget mysigare än att mysa i soffan med mamsen, papsen och resten av familjen. Uppesittarkväll till Bingolotto. Kanelknäcke med skinka. 
Tänk att den lille också firar sin tredje jul detta år. Känns ju som att han kom nyss!

Åh, kan inte månaderna bara snabba på lite nu! 











Bilder från julen 2010.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åååååh, myyyyys med jul! Leon längtar efter julklappar, han pratar om det ofta.

2011-09-21 @ 09:02:10
Postat av: Mamma Di

Snart är vi där igen och jag som tycker det nyss varit jul! Puss!

2011-09-21 @ 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback