GLAD PÅSK!

En tom och tråkig blogg.
Men nu är det påsk!

Spårade ur fullständigt när vi dansade oss trött till Relatives på skärtorsdagen. Ett vinglas och en shot för mycket. Bortamatch i en stuga mitt ute i skogen. Tur man har en mamma med körkort. Och tur vi iallafall hann in på gården hemma innan jag var tvungen att öppna bildörren och kexa i farten. That's the way we do it in Rätan!

Gårdagen blev slapp och jag kände mig svag innan kvällningen kom och det var lika bra att börja om. Dock infann sig inte humöret och det slutade med att jag var i säng innan tolv. Lika skönt det för ikväll kör vi all in igen! Det är ju bara påsk en gång om året..

GLAD PÅSK, MINA KÄRA!


Torsdag kväll!


Fredag morgon....

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback