I just wanna get it off my chest.

Det roliga med konflikter två vänner emellan är egentligen hur människorna runtomkring hanterar det. De som hamnar i mitten. 

En konflikt som började mellan mig och en annan har egentligen inte ens med honom att göra längre. Själv har jag fått ur det jag ville säga och känner därför inget behov av att varken engagera mig eller hysa något agg mot personen. Men som sagt är det då intressant att se hur andra ställer sig till frågan. 

Det är nu lätt för mig att säga; "Ni gör fel! Ni står inte alls på min sida!".
Men hur hade jag betett mig själv om jag varit i samma situation som dem?

I Rätan umgås vi med varandra. Allihopa.
Då när två personer helt plötsligt tar ett bråk till en så pass hög nivå att i stridens hetta "sägs vänskapen upp", hur ska då resten av sällskapet förhålla sig?

Jag förstår om det är en svår situation att sitta i. Jag gör verkligen det. 
Men faktum kvarstår, jag orkar fortfarande inte med att folk ljuger för mig..


Så nu är det sagt. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback