Loooong time.

Nu var det ca 17 månader sen jag uppdaterade sist.

Har avverkat två nätter på Östgärde och det tär på kroppen kan jag säga när man inte är van att vara vaken hela nätterna (i varje fall inte nykter..). Fick också en liten sourpuss när bemanningen ringer och väcker mig typ två timmar efter jag gått av och precis kommit till ro och ligger och trynar. Ibland tänker man inte längre än näsan räcker men det var väl bara att bita i det sura äpplet, i guess.. 
Man är ju inte direkt bortskämd med jobb så det gäller att ta det som erbjuds. Har varit uppe på Skalet och städat två söndagar och ska dit igen söndagen som kommer. Jippi.

Nu ska jag äta något, och sen titta på senaste av PLL.

På återseende. Någon gång kansk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback