Är det vår på G?

Dåligt vårväder det är idag då!!!!!!
Så jäkla lycklig jag blev när jag klev upp och solen sken och marken var bar. Kontrast mellan Jämtland och Örebro kan man lätt säga där det är flera decimeter snö. Men det snöade även här igårnatt så vädret idag var en överraskning. Så jag tog på mig skinnpajen och tog en promenad. Det var längesen kan jag lova.

Nu ska jag försöka ta mig an examinationsuppgiften som jag har tills på fredag. Trodde ju att kursen skulle vara slut efter det men med tanke på min omtenta så kom jag inte undan så lätt. Dock har jag lugnat ner mig en smula och jag får helt enkelt bita i det sura äpplet. Bara inte CSN blir på mig nu med att jag är återbetalningsskyldig.. 
Cissi erbjöd också att jag kunde husera i deras lägenhet om jag behövde mer tid än veckan jag har innan lägenheten sägs upp. Det var sneeeeeellt. Blir isåfall också helt själv eftersom de åker till Teneriffa den 24e. Nice! 

Anyways. Ha en fin dag!


Såna här dagar är det härligt med en balle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback