Back to reality.

Det är den bittra sanningen. För nu är man tillbaka i Örebro.
Packade in min väska och min mamma imorse. Hon ville först bara följa till Mora för att hålla mig sällskap en bit på vägen men det slutade med att hon följde mig hela vägen hem. Och inte mig emot! Nu har vi svullat lite pizza (vi hade ju faktiskt bara ätit några smörgåsar till frukost....) och kollar på en dokumtär om tjejen med jätteben. 

Ska lägga in sista växeln nu inför examinationen imorgon. Nervöööööst!
Men nu är det sista rycket innan kursen är slut och nästa fas i livet börjar.
Har en ledig vecka här i Örebro innan lägenheten sägs upp så då ska jag bara ägna mig åt mina fina! Ska också ta en tur till Fagersta och titta på det lilla miraklet Hugo och lämna lite gröt från mig och systrarna. Guuu va jag gillar bebisar!!


Tjohooooooooooooooooooooo.

Kommentarer
Postat av: C

De va fan på tiden att du kom tillbaka må jag säga! :)

2012-01-09 @ 07:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback