Födelsedag!

Jag snorar och snörvlar som aldrig förr...

Klev upp åtta idag och blev förvånad när det var kölasvart i huset. Inte ens mamma hade vaknat. Hon kom upp halv nio och frågade vad jag gjorde uppe den tidiga timmen. Höh?! Gjorde frukost på sängen åt min ohängde storasyster som idag blir en gammal dam på 26 år. (För 26 år sen var nog vår mamma gaaaanska nöjd över att äntligen fått klämma ur sig ungen efter att ha gått 21 dagar över tiden..).

Nu är det i varje fall slutspurten som gäller med läsningen. Har kanske 60 sidor kvar innan boken kan läggas till handlingarna. Sen examinationsuppgiften som jag ska ha ett första utkast av tills imornkväll - senast. Skynda skynda!


Dina leder må vara för svag för denna sorts utlevelse numer, så jag bjuder på en bild.
För en walk down memory lane så att säga.
G R A T T I S ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback