Hjärndöd.

Jag kan berätta att jag är lite osäker på uppgiften vi har tills på fredag.

"Ett specifikt teoretisk perspektiv har alltid fördelar och nackdelar. Diskutera dessa.
Vad kan hennes perspektiv tillföra i förståelsen av incest? Vad kan perspektivet inte förklara?
Slutligen kan hennes teoretiska resonemang användas för att förklara annat än incest?"

Antingen är jag lite trög i skallen eller så är jag mycket trög..
Får hoppas att jag vaknar upp med världens uppenbarelse och vet exakt hur jag ska göra. Hoppas hoppas hoppas! Det jobbigaste är ju också att det man måste lösa den individuellt innan man får resonera med resten av gruppen. Men jag tror nog jag fuskar. Jo, jag gör tusan det. Tack hej.

Kan också berätta att jag snyter mig så jag tror hjärnan snart kommer komma ut också.
Det känns så i huvudet iallafall. Smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback