I wish it was Sunday. Cause that's my fun day.

Jo men dåså. 
Jag lyckades iallafall packa en resväska med kläder. Så klart skulle Ellinor se kläderna jag skulle skänka bort så hon kunde tjata på mig att ta hem dom ändå till henne. Jävla unge! Har packat alla skor och ställt ner i bilen, och proppat ner lite jackor, galgar och diverse i en IKEApåse. Men jag ligger fortfarande sömnlös över hur allt ska få plats i bilen. Ligger också sömnlös för jag kanske ångrar mig....

Fast nu ska vi inte prata om att vara sömnlös egentligen eftersom jag lade mig och tog en powernap nu på eftermiddagen. En tur till Tempo för lite förnödenheter. Och jag säger då det, man blir svettig för mindre! Kan den här jävla förkylningen gå ur mig någon gång?! Vad har jag gjort för att förtjäna detta???? Bu-freaking-hu!


Varför ser min näsa alltid så stor och röd ut i den här camen för? Inte ok!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Vaddå ångrar? att Du kommer hem till Rätan igen? men det är ju inga problem Du kan ju flytta hemifrån igen! Får jag alltså inte plats på Din hemresa? Jag som så gärna ville! Puss

2012-01-17 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback