Jo tack, jag vet.

Ja, det vart ju aldrig att jag satte mig igen.
Glee, Cold Case, Vem vet mest, Berg flyttar in, Efterlyst och Livet blir bättre hindrade mig..
JAAAAA, jag är en tv-nörd. Enough already!!

Men jag hade ju fan jobbat som besatt i flera timmar och om jag jobbar på lika bra imorgon så är jag ju klar. Iallafall med första utkastet. Hatar dock när man skriver nästan tre sidor och sen måste ta bort en massa text bara för att man får minuspoäng om man skriver över två. Känns som att en del av kärnan försvinner. Inte konstigt man blir underkänd...

Är också något annat lurt på gång, men vill inte säga så mycket förrän jag vet mer.
Men jag kan säga såhär - det blir aldrig som man tänkt sig.
Hihihihohohohehehehhe.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Nu blir man ju nyfiken igen, blir inte annat hela tiden! Skaru utomlands med AA? tyckte det var någotn som glunkade något om detta!

Puss

2012-01-20 @ 12:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback