Lördag 14/1.

Morgonen bjöd på en frukostdate med Cissi som jag inte träffat alls detta år! Sen en tur på stan där den jäkeln handlade solkräm eftersom de åker till Teneriffa snart. Avis!!! Vill också åka till värmen. Är ju fan svinkallt här. Ännu roligare kommer det bli när man åker upp till Jämtland igen där det inte ens är bar mark. 

Handlade en ny kalender för 2012 och ett par fräcka träningsshorts.
Om man ändå kunde träna...
Fökylningen håller med andra ord i sig men det känns som att jag är på bättringsvägen (peppar, peppar). Jag knaprar Ipren och har snordukar i närheten för säkerhets skull.

Är lite lur på om jag fått nya grannar förövrigt. 
Häromkvällen var det ett jävla spring i trappuppgången och det är skratt och stoj samt en massa oväsen (spikning och sågning) hela tiden så man kan ju alltid hoppas att det är någon flytt på gång och inte att de gör det bara för att irritera mig Lite okänt folk har jag också sett när jag stått och kikat ut genom mitt titthål. I do that alot.

Ha en bra kväll! Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback