Nu är det dags!

Sådärja. Nu har jag laddat upp med det jag känner är nödvändigt inför tentan - alltså vatten, lypsyl och snorpapper. Har diskat och röjt i lägenheten då jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att om det finns en anledning till att inte plugga så kommer jag ta den. Om det så gäller att knäskura golven.. 
Ska försöka ta mig igenom detta så snabbt och så smärtfritt som möjligt. Det är bara den där grejen med att börja. Alltid segast precis när man sätter sig ner första gången och ska försöka starta. Men önska mig lycka till så kommer det nog gå jättebra!

Kan återberätta gårdagen lite kort. 
Cecilia kom efter hon hade slutat och vi for och köpte Kina (alltid när vi har sleepover!). Hade ett litet minifödelsedagsparty med present och muffins. Fick ett skitkul spel - "Det borde man ju veta". Hon känner mig alltför väl. Och ett anteckningsblock med ugglor på. Också bra då mitt är så gott som slut. Med andra ord en väldigt bra kväll! Tack för den =)

Men nu. TENTA!
På återseende.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Lycka till kära du!! Deranne går galant ska du se :)

Postat av: Anonym

kommer att gå utan mankemang! Puss och Lycka till!

2012-01-18 @ 15:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback