Love the lips.

Tänkte jag skulle hinna slänga in ett sista inlägg innan jag blåser bort i den här stormen. Craaazy shiet.

Igår var det en heldag. Jobbade 7-12. Friserade farmoran min innan vi satte oss med fikamys och tittade på henne på televisionen (mycket liten snutt tyvärr...). Sen blev det badminton med pojkarna och Emma. Det resulterade i ett smickrande blåmärke på handleden. Jag gillar att det ser ut som om jag lever i ett våldsamt förhållande då jag har märken lite varstans i tid och otid. 

Imorgon åker jag med Erika till Östersund på en snabbvisit. Skulle behöva inhandla lite småsaker så hoppas hon går med på att ta en runda nere på stan också. 

Sen jobb torsdag. Delegeringsmöte fredag. Och jobb lördag.

Det var en lite uppdatering om vad som händer just nu. Hej.


Kommentarer
Postat av: Erika

Klart vi tar en tur på stan, kan man ju inte låta bli när man för en gångs skull är däääär ;)

2012-03-13 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback