Part of the beauty.

Här händer det inte mycket ser ju jag. 

Mycket har hänt. Jag har jobbat som besatt. Det har varit Afterski 1000, Forum och igår var det Pubquiz som resulterade i min första vinst (kan skylla på att jag bara varit med en gång innan). Men med en blandning på mor, far, Kajsa och jag så kunde vi med ett leende på läpparna ta emot vinsten.

Kom hem yr och illamående.
Tänk vad för lite sömn och för lite mat kan göra. Och så några öl på det. Inte ok.

Går omkring och blir lite småförälskad också. 
Vilket inte är bra, för det kommer inte sluta bra. Det är bara en sådan känsla jag har i magen. Men hur kan man låta bli att falla när det är så fint?!

Hejrå.


Livet är rätt bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback