Dags för pyntet.

Tänk att snart är ännu en vecka till ända och vi är ett steg närmare jul.
Därför har jag bestämt att imorgon (om det inte blir jobb) är det dags att julpynta. Ska storstäda. Hitta de juligaste lakanen jag har. Byta gardiner. Sätta upp julstjärnan. Ja, det som hör julen till. Sen bjöd jag in Kajsa på datenight med julfilmer. Jag har aldrig varit, och kommer säkert aldrig bli särskilt duktig på att höra av mig. Har hört det sen urminnes tider.. Så nu tänkte jag ta och underhålla vårt förhållande en smula så jag inte får bannor.

Morgondagens schema är alltså följande:
 Ta en promenad, tjockis!
 Steda, steda, varje freda.
 Pynta.
 Färga håret. Börjar likna en tvättbjörn igen.
 Myskväll.

Jultallrik och pub på lördag. Look sharp,, and suit up!


Oh deeeeeeear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback