Gottegris.

Jag har svårt att förhålla mig till godsaker just nu, såsom fikabröd, efterrätter..

För att någonting ska hända vore ju det bästa att inte äta sådant över huvudtaget. Men å andra sidan, ska man inte kunna njuta av det livet har att erbjuda? Eller kylskåpet? 
Människan som aldrig tar för sig av kakfatet är ju för jävla tråkig! Och egentligen ska man väl kunna äta i måttlig mängd om man sedan rör på fläsket? Nu menar jag inte att jag ska sitta och trycka kakor hela dagarna och sedan lunka runt i 2 km innan nattning.
Det gäller väl att prioritera känner jag. Om man blir bjuden på kalas, så som igår, så tänker jag inte vara oförskämd och tacka nej. Om någon langar fram en chipspåse till Halv åtta hos mig så säger jag hellre nej tack då. Onödigt ätande är väl ändå det - onödigt?

Det tål att tänkas på.


Kommentarer
Postat av: Mamma di!

Vad roligt att Du kommit igång igen förresten! Puss! med bloggen alltså!

2012-11-20 @ 09:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback