just another manic monday.

Igår, ärtsoppa. Idag; broccolisoppa och fransk bondsoppa. Har underskattat soppor märker jag. Det är ju förjävla gött.
Annars går jag bara omkring med min MM och är grinig. 
Blev abrubt väckt imorse när de ringde från resursen och ville jag skulle komma in och jobba. Nog för att det har gått bra under dagen men arbetskamraterna är verkligen A och O. Idag känns det som att man varit själv på hela avdelningen då den jag "jobbat" med lyckats försvinna och lämna larm och bihang bakom sig. Så kutar man omkring som en vettvilling och vet inte vart man ska ta vägen. Aja, nog med klagomuren för tillfället. Men känner jag mig själv rätt finns det mer att hämta och vänta. 

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback